 |
MENU GŁÓWNE |
 |
•
• i
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
• |
|

 |
SZYBKI KONTAKT |
 |
Jeśli masz propozycje, uwagi lub komentarze odnośnie serwisu to nie wahaj się napisać do nas!
info@calibragroup.pl
Na pewno będą to dla nas cenne informacje.
|
|

|
 |
 |
DZIAŁ TECHNICZNY |
 |
 |
Co należy zrobić i ile może kosztowałby SWAP 2.0 8V na 2.5 V6?
Pytanie: Co należy zrobić i zmienić oraz ile kosztowałoby, żeby przerobić Calibrę 2.0 8V na 2.5 litra w układzie widlastym?
Odpowiedź: Tego typu przekładka, czyli tzw. SWAP jest w przypadku Calibry oczywiście możliwy, jednak trzeba liczyć się z dość
wysokimi kosztami takiej operacji. Należałoby przede wszystkim kupić kompletny silnik 2.5 V6 wraz z wiązkami elektrycznymi i sterownikiem.
Do wymiany jest tez sporo innych części takich jak skrzynia czy całe zawieszenie, silnik V6 ma już inne mocowania.
Problem może okazać się już na początku z samym silnikiem, który raczej na pewno nie jest łatwym egzemplarzem do kupienia, koszty
mogą kształtować się w granicach 2,5-4 tysięcy za sam silnik, do tego dojdzie robocizna w granicach 2-2,5 tys. Trzeba się również liczyć
z niespodziankami, który mogą pojawić się przy tego typu przekładkach a także ewentualnych częściach.
Sądzimy, że tego typu SWAP może kosztować w granicach 7-10 tysięcy.
|
powrót do spisu treści
|

|
|
 |
ZDJĘCIE TYGODNIA |
 |
|

 |
NA SZYBKO |
 |
|


 |
ANKIETA |
 |
|
|
|