 |
MENU GŁÓWNE |
 |
•
• i
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
• |
|

 |
SZYBKI KONTAKT |
 |
Jeśli masz propozycje, uwagi lub komentarze odnośnie serwisu to nie wahaj się napisać do nas!
info@calibragroup.pl
Na pewno będą to dla nas cenne informacje.
|
|

|
 |
 |
DZIAŁ TECHNICZNY |
 |
 |
Mostkowanie gorącego zaworu - paliwa
Tak zwany "gorący zawór" jest połączony z przewodem podciśnienia od regulatora ciśnienia paliwa. Jest on
potrzebny poczas uruchamiania gorącego silnika, ponieważ podnosi ciśnienie paliwa przeciw działając powstałym
zapowietrzeniem, które powstaje z oparów paliwa, dzięki temu silnik uruchamia się lepiej.
Jednak ma on dość częste skłonności do uszkadzania się, czego skutkiem jest nieprawidłowa mieszanka paliwa
co doprowadza do uszkodzenia silnika. Tak więc odłączamy to i w zamian uruchamiamy silnik z jednostajnym ale
niższym ciśnieniem paliwa. Przesadne jest to, ze czasami przy gorącym silniku jego start jest trudniejszy
jednak lepsze to niz uszkodzony silnik.
Uwaga! Mostkujemy tylko przewody podciśniena a podłączenie elektryczne przy gorącym zaworze zostawiamy takie
jakie jest, w przeciwnym razie zaświeci się kontrolka check engine.
Co należy zrobic? Przewód od regulatora ciśnienia paliwa do gorącego zaworu należy ściągnać. To samo należu
uczynić z przewodem prowadzącym od przepustnicy do gorącego zaworu. Ten krótszy z nich zostanie użyty do
połączenia gorącego zaworu z przepustnicą, najlepiej zabezpieczyć dodatkowo łączenia opaskami o małej średnicy.
Gorący zawór można tak pozostawić.
Zdjęcie gorącego zaworu
Zdjęcie gotowego zmostkowania
Zdjęcie podłączenia do przepustnicy/kolektora ssącego
|
powrót do spisu treści
|

|
|
 |
ZDJĘCIE TYGODNIA |
 |
|

 |
NA SZYBKO |
 |
|


 |
ANKIETA |
 |
|
|
|