 |
MENU GŁÓWNE |
 |
•
• i
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
• |
|

 |
SZYBKI KONTAKT |
 |
Jeśli masz propozycje, uwagi lub komentarze odnośnie serwisu to nie wahaj się napisać do nas!
info@calibragroup.pl
Na pewno będą to dla nas cenne informacje.
|
|

|
 |
 |
DZIAŁ TECHNICZNY |
 |
 |
Dlaczego stukają zawory w mojej Calibrze?
Pytanie: Mam Calibrę już od 2 miesiący z silnikiem 8V i zaczynają powoli grać zawory. Jeżdzę na oleju Mobil S 10W-40. Przy 3 tysiącach
wziął mi 1l oleju. Silnik nie jest zniszczony, poza tym trochę znam się na mechanice ale na Calibrze jeszcze nie za bardzo. Czy w Calibrze
są podkładki pod zawory? Co mam zrobić z tym problemem, proszę o radę. Mówią mi jeszcze, że powinienem jeżdzić na oleju 5W-40.
Odpowiedź: W Oplu Calibrze nie ma żadnych podkładek, tutaj regulacja luzów zaworowych odbywa się poprzez hydrauliczne kompensatory.
Jeśli silnik bierze olej, przyczyn może byc wiele. Jeżeli, tak jak piszesz, silnik nie jest zniszczony, to może występują u Ciebie wycieki
lub są już nieszczelne uszczelniacze zaworowe. Wymiana oleju na innej gęstości raczej nie pomoże w tym przypadku. Aby wymienić uszczelniacze
należy zdjąć głowicę, przy okazji od razu można zweryfikować stan zaworów i gniazd.
|
powrót do spisu treści
|

|
|
 |
ZDJĘCIE TYGODNIA |
 |
|

 |
NA SZYBKO |
 |
|


 |
ANKIETA |
 |
|
|
|